عضویت ۳ هزار روستایی و عشایری همدان در صندوق بیمه اجتماعی 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: سه هزار نفر از روستاییان و عشایر این استان در سه ماهه امسال عضو صندوق بیمه اجتماعی شدند. 

حاتم شکری گفت: هم اکنون جامعه مشمول در استان همدان برای عضویت در این صندوق ۳۰۰ هزار نفر است.

او گفت: هفت هزار و ۶۰۰ نفر از سال ۱۳۸۴ تاکنون به صورت ماهانه از این صندوق مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان، از فعالیت ۵۲ کارگزاری فعال در نقاط مختلف استان به منظور افزایش کیفیت خدمات و تسهیل گری خبر داد و گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به این دفاتر، نسبت به نام نویسی برای عضویت در صندوق اقدام کنند.

حاتم شکری گفت: افزایش سطوح درآمدی صندوق و اضافه کردن ۲ سطح درآمدی جدید به منظور کفایت مستمری باعث شده تا افراد جوان بیشتری عضو صندوق شوند که این امر موجب تثبیت جایگاه صندوق در بین قشر جوان جامعه هدف شده است.

او گفت: بازنشستگی، ازکارافتادگی، مستمری فوت به بازماندگان از مزایای اصلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر محسوب می‌شود.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به منظور ایجاد عدالت اجتماعی و رفع تبعیض بین روستاییان و عشایر و مردم شهری برای دریافت حقوق بازنشستگی در سال ۱۳۸۴ تاسیس شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.